Sunday 21 November 2010

Still Looking: Kyosho MP777 Carbon Side Guards

Procura-se (Ainda): Kyosho MP777 Side Guards de Carbono



This story begins back in 2008 when I moved from Brazil to Canada. Since I had so much R/C stuff, after years and years of collecting and racing, it was obvious that I'd never be able or capable of bringing them all here. Naturally, I was "forced" to sell most of my R/C collection, with very few exceptions. Now theat I've settled here, I decided to build me a replica of my good old MP777 WC to have it here as a display model. The problem is that I'd like ito build it as close as possible with the one I had previously, therefore, this brings me to the subject of this post. I'm having quite a hard time finding the original Kyosho Carbon Side Guards. I'd like to ask for your help, if you know someone who has one and is willing to sell it or a store who does still have one in stock, please let me know (kyoshosan @ gmail dot com) :-) Your help will be forever appreciated!!! 
Thanks in advance.

Essa estória começa em 2008 quando eu mudei do Brasil pro Canada. Como eu tinha muita. mas muita coisa de R/C, após anos e anos de modelismo, e por razões obvias, é claro que eu não conseguiria trazer tudo, apenas algumas raras exceções. Eu então fui obrigado a me desfazer de muita coisa antes de mudar aqui pra cá. Agora que as coisas estão mais estabilizadas eu decidi comprar um MP777 WC pra montar e colocar na minha estante como recordação dos bons tempos de corrida. O problema é que eu estão tendo muita dificuldade em achar os Side Guards de Carbono que a Kyosho fazia pro MP777. Se você souber de alguem que os tenha e queira vender ou de alguma loja que ainda tenha um em estoque, me avise (kyoshosan @ gmail ponto com) :-) Eu ficarei eternamente agradecido. 
Obrigado desde já pela ajuda.

No comments: